Playerunknown's Battlegrounds (Malaysia) - Ending Aku Yang Terbaik!

by - Sunday, January 21, 2018

Assalamualaikum Guys! Bila semua gamers duk main Playerunknown's Battlegrounds (PUBG), aku pun nak main jugak, tapi level aku bukanlah tahap pro atau one hit one kill, cuma skill aku sekadar dipinggiran sahaja. Namun sebagai gamers, aku menyahut seruan untuk bermain PUBG dengan penuh dedikasi.

Apa yang menarik mengenai PUBG nih, ialah game ini menguji survival skill individu, adakah korang peka terhadap keadaan sekeliling disamping korang diasak untuk berada didalam lingkaran bulat (kalau berada diluar lingkaran, korang akan mati secara perlahan). Jadi berbekalkan ilmu yang kurang, aku jelajahi dunia PUBG ini. Pastikan korang nantikan ending video aku sebab ending ini membuktikan survival skill aku. Tak percaya? Jom layan video aku. Enjoiceeee!

ANDA MUNGKIN MEMINATI:

0 Comments