Cuphead (Part 1) - Seriusly Game Nih Susah Bak Hang!

by - Tuesday, January 16, 2018

Assalamualaikum Guys! Apa Habaq? Ok, macam dalam tajuk diatas, mental aku memang koyak bila main game Cuphead nih. Susah gila! Berapa banyak kali aku repeat main game nih. Yang membuatkan aku stress sebab once kau kalah, kau kena start from the start. Fuhhhhh! Sabaq la labuuuuu..

Tapi, aku memang enjoice main Cuphead sebab rekaan game ini  mengembalikan kita di zaman graphic kartun ala - ala 90-an. Dari segi kawalan kendalian permainan pun senang (kalau ada joystick lagi mudah).

So untuk korang tengok betapa koyaknya mental aku, jom layan gameplay Cuphead (Part 1) dan pastikan korang Subscribe channel aku, bagi Super Highfive LIKE dekat game aku dan jangan lupa tinggalkan komen korang ya!

ANDA MUNGKIN MEMINATI:

0 Comments